GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mit csinál az ExitGames tulajdonképpen?
Szabadulószobák gyüjtő oldala vagyunk, ahhol kupont tudtok vásárolni és a partnereinkhez szuper kedvezménnyel tudtok menni szabadulni.
Ki kell nyomtatni a kupont?
Az ajándékutalványt nem fontos kinyomtatni, de foglalásnál a kuponkódot mindenképp meg kell adni, a titkos kódot pedig ne felejtsétek el a helyszínre magatokkal vinni.
Teljesült a fizetés, de nem kaptam kuponkódot, mit tegyek?
Első körben,kérlek tekintsd meg a Spam vagy Promóciós mappákat is, mert nagyon sok esetben oda teszi a levelező program a kiküldött kuponkódokat.Illetve nagyon fontos az is, hogy a vásárlási folyamat alatt helyesen legyen beírva az email cím, mert oda küldjük a kuponkódot. Ha véletlenül rossz email cím lett megadva, akkor a kuponkód nem fog megérkezni. Ha ez az eset áll fent, írj emailt az info@exitgames.hu–ra a használt vásárlási adatokkal.
Mikor és hogyan kapom meg a számlát a vásárlásomról?
Mivel mi csak közvetítő szerepet játszunk a partner cég és közted ,ezért mi bizonylatot állítunk ki a vásárlásodról, amit fizetés után azonnal kézbesítünk is a megadott e-mail címre. Áfás számlát majd a helyszínen fogsz tudni igényelni,miután időpontot foglaltál.
Vehetek ajándékba is kupont?
Természetesen! Az ajándékutalványt ugyan Te kapod meg e-mailben, de ez kinyomtatva testre is szabható, így nyugodtan elajándékozható.
Hol/hogyan tudok időpontot foglalni vagy módosítani?
A kiválasztott szabadulószoba elérhetőségein keresztül a kuponkód megadásával.A titkos kódot ne felejtsd el a helyszínre magaddal vinni!
Hogyan tudok fizetni?
Bankkártyával , a Simple és PayPal rendszerén keresztül.Amennyiben még nincs PayPal fiókod, akkor egy gyors regisztrációt követően tudsz fizetni az oldalon.Készpénzes fizetésre sajnos nincs lehetőség.
Meghiúsult a fizetés, mi lehet a gond?
Rosszul lettek beírva a kártya adatai, nincs fedezet a kártyán, a kártya nem alkalmas az internetes vásárlásra vagy technikai ok miatt a PayPal nem tudta felvenni a kapcsolatot a bankjával.Ezekben az esetekben kis idő múlva érdemes ismét megpróbálni a vásárlást.
Kihez fordulhatok ha problémám akad a vásárlás előtt, közben vagy után?
Ha vásárlás közben bármilyen kérdésed merülne fel, hívj minket bátran a +36-20/494-9957 -es telefonszámon vagy írj e-mailt az info@exitgames.hu e-mail címre és mi örömmel válaszolunk neked munkanapokon 9:00 -17:00 óra között.
Hogyan kerülhet fel a szabadulószobám az ExitGames weboldalára?
Részletes információért kérjük, nézd meg a “Partnereknek” részt.